20 Jan 2011

kantoi!

pagi td hubby sembang ngan jiran sebelah..pastu bila dia masuk umah dia cakap kat aku

“hah…pi keja x pakai helmet..”

aku pon ngan muka x bersalah tersenyum2 macam kerang busuk..

rupanya jiran aku pesan kat dia

“hg suruh bini hg pakai helmet..polis sini suka kacau..tambah klu perempuan”

hubby pertahan kan aku..cewahhh..

“eh dak aih… dia pakai”

huhu..mati2 dia ingat aku pakai…ampun bang…1st day je pakai..helmet tu ketat…salah kan helmet ye kawan2

jiran sambung

“pakai apa..aku tgk dia bawak moto semalam x pakai”

hikhik…kantoi

jiran siap cakap..

“aku tgk muka dia happy ja”

kahkahkah… Smile with tongue out

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers