21 Nov 2011

bertukar!

seronoknya dapat tukar FB baru...dalam senarai cuma famili je..Fb mesti kena ade juga..camne nak tau perkembangan terkini adik badik..cuma takde la senarai kawan2...aku rasa orang pun tak kisah aku takde dalam senarai diorang..

balik kepada cerita diri sendiri..sekarang ni kalut duk cari apartment..serius aku tak larat nak kemas umah 2 tingkat...memang pemalas betul....kalau apartment tu kecik sikit..nak kemas pun takde la aku nak hangkut naik atas turun bawah mop/penyapu ke kan..lagipun kami duduk berdua je...kalau ade anak pun sorang 2 insyaAllah boleh lagi...kalau ramai sok itu kita pikir lain ye..masalahnya aku sorang pun takdek lagi ha..cane tu..

aku tak sabar jugak sebenarnya nak cari apartment sebab nak hias umah sendiri dengan taste sendiri..umah kat SP aku tak banyak bersuara bab2 nak pilih brg2..so kali ni kuasa veto nak menentukan barang2 dalam rumah tu ialah aku..hah hah hah gelak jahat..


sekian sahaja laporan harini

Followers