11 Aug 2010

cameron highland..

Wello...sudah byk kali delete intro...straight to da point lar kan..senang cerita..xyah la aku susah2 nak bermadah bagai..

aku ni bila org apdet baru terkedek2 nak updet gak...baru la terpikir lama x updet..haihh.padahal byk aku nak cerita nih..kononnyeee...

ok2...tu dah kira intro dah la kan

back to da story...sebenarnya percutian ini dirancang nak pergi bersama2 ngan ina,mak aku, keluarga mentua aku (mak & abah), adik ipar aku pait n ana,

at last yg tggl aku n ana je..lantak ler..kami tetap terus kan percutian yg x seberapa ni..percutioan la sgt..sekejap je pon..1 malam..hehehe...ai ni pestime tau naik cameron.. :p

so ari jumaat lepas pas balik keje aku terus ke cameron...kul 530 la kiranya gerak dari opis aku ni..sampai kat tapah tu dah gelap gile..naik bukit yg berliku2 itu ya Allah takutnyeeeee..lampu satu batang pon tarak..huhu..scary2..hubby bawak slow sebab liku2 dia tu mmg mencabar sungguh...Alhamdulillah..sampai kat brinchang dah ok skit..lega rasa...line pon dah ade..kot x line xde aku dah pikir macam2 dah klu jadi pape org xtau..hahaha...sempat lg tuh..igt mati dlu..ekeke

so sampai kat brinchang tu dalam pukul 915pm..terus cari makan..kat tgh2 pekan tu ade cam medan selera..makanan kat situ mahal la..nasi goreng biase2 pon dah RM4.50..aku makan nasi goreng thai yg ade daging secebis dua tu pon RM5 tau..

ermm...cameron bg aku x berapa sejuk sgt..ala2 boleh la tahan lg..klu ko xpakai jaket pon boleh hidup lg..:p xde nye nak gigil2..itu aku la..xtau la kot aku ni kulit tebal sejuk pon x rasa..kehkeh

pas makan terus balik hotel tdooooo...

pagi2 morning lg bangun cari sarap patu terus p big red strawberry farm..syiokkkk..syiok giler petik strawberry..ala2 aku ni jakun sekejap..haha..

aku xpuas p cameron..sbb x semua tempat aku p..esok nya plak aku balik awal..kul 2 lebih dah turun..tp aku dah request kat hubby nak p lg..hubby kata ok..kami planning nnt bila balik dari kg baru nak singgah cameron..xsabo nye nak tggu lepas raya..boleh p lagik..aku sgt2 rindukan sayor2 kat sana...hehehe

so ape lg..jamu mata je lar ngan gamvar2 yg ade nih.. :)


penjual tomato :p

strawberry dia sedap..manis...of coz lar ade msam2 skit..aku rasa yg stoberi masam org selalu kata tu maybe sbb dah lama petik ko..kot lar kan.. sbb yg aku petik semua sedap2..isk..rindunya nak stoberi lgiiii



cari hal ngan aku..aku lempar ngan cactus ni..hahaha


aku beli sayor kat pasar sebelah equotorial hotel..aku xsempat p pasar malam





klu dah p ladang teh ofkos lar minum teh kan..sedap teh tarik dia


ok..tu saje..mesti p lagi sebab bantal stoberi n jagung bakar x dpt aritu..huhuhu

pasni cerita sebeday mak pulak..tggu la org lain updet dlu..baru aku gedek2..haha :p

5 comments:

Syah Shah said...

dulu, sekitar 10-15 tahun dulu, cameron masih sejuk... sekarang memang tak rasa sangat... besa-besa jaa... Heheheheh :D :D

memang syok pi cameron, kalu pi dengan family... klu pi berdua je, ko buleh mati kutu tau... malam takde apa-apa aktiviti... huhu~~

eimma said...

btoi2..patu asap dia bykkkk sbb kereta bykkkk

hahaha..ade laaaa..kehkeh

Syah Shah said...

aktiviti somi istri tu lain cerita laaaaaaa... hahahahahahah :P :P

eimma said...

hahaha.. :P :P

fae said...

akak paling suka p cameron.. asal cuti je rasa nak pegi sana.. rasa nak pegi sana je, amik cuti..hahahahha

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers