23 Oct 2011

I love tupperware..kehkeh

ok ok..disebab kan ia kale pink maka aku tersgt laaa tertarik..hehe



21 Oct 2011

bz konon

i takde lah bizi sangat..tapi buat buat bizi ade lah..tapi disebabkan makcik sorang tu dah tegor lama tak ngapdet..aku tulis jugak lah walaupun taktau nak tulis hape.. :P :P

sebenarnya ade lagi satu blog dimana takpayah la bagitau pon blog hapa..huhu..tapi yang bagitau ade blog satu lagi tu kenapa..tak paham tak paham

kat sana dapat banyak berita baik..berita dimana bukan aku tak suka baca..tapi aku sangat2 jeles sampai aku rasa sangat down dan rasa sangat seorang loser...sangat sangat sampai menangis bengkak mata esok pagi nak masuk keje..makanya bila bengkak mata..tepek la eyeliner tebal2 bagi kurang itu bengkak..okeh.

oh..ape lah yang aku tulis ni

tapi takpe lah..

abaikan..asalkan harini aku ade apdet

bye bye

Assalamualaikum :)

5 Oct 2011

semangat!

alkisah semalam call sorang customer ni..chinese tau..caller ringtone dia saya anak malaysia...aku pun tanya la dia

ima : mr ken...u punya caller ringtone u letak saya anak malaysia eh..

mr ken : ya ya..itu saya beli tau..RM3 woo.. i tengok iklan lagu tu i rasa syok..i dengar lagu tu i rasa confident..thats why i beli..

wah lau wehhh...ade jugak orang terkesan ngan lagu tu...cayalah!

Followers