8 Sept 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Sempena bulan yang mulia ini, kite nak ucap kan seperti tajuk di atas, maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap sepanjang menulis blog ni..jika anda terasa sepanjang penulisan kite, kite mohon ampun dan maaf dan harap di maaf kan segala kesalahan kite ye..raya ni kite beraya di rumah mentua..rumah belah sesapa pon kite tak kisah sebab kite suka dua2 dan kita sayang dua2..janji suami kite ada bersama kite..kite sayang dia sangat2..eh tetiba sayang dia..klu x sayang dia makanye kite x kawen lah ngan dia kan..oh...geli aku cakap kite2 ni

tahun ni kali ke 3 beraya sebagai isteri...tahun depan beraya sebagai mummy lak k..wehuuuu...tp aku belom preggy lg..cane tuh..ekeke..

bila tgk muka hubby tu lama2 rasa macam syukur sgt2..org yg kita sayang duk ade depan mata..ok..lari plak tajuk...sambung balik

last sekali nak tnjuk gambar2 raya pada tahun2 sebelom ini..tahun ni pon xde tema kale ape..malahan baju raya pon aku belom tgk lagi..xpe la..seperti yg aku cakap td....yg paling penting suami ade ngan kite..x kisah la kite pakai baju ape sekali pon..kehkeh..padahal aku mmg kisah sgt2 ni nak bg same kale..cessss :p


Hari Raya 2009


Hari Raya 2008



1 comment:

Syah Shah said...

kali keempat aku raya sebagai laki bini nih... tetiap kali pun asek ulang pakai baju nikah, baju kawen... tak kiralaa raya posa kaa, raya haji kaa... hik hik hik hik :P :P

selamat raya Ma... maaf zahir dan batin ada salah silap tutur kata kurang sopan ke terasa ke apa...

kita 0-0 eh? :D :D

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers