10 Mar 2011

Lakse

IMG_7176[1]

saya suka sangat makan laksa jitra..dia ada manyak cawangan kat area damansara ade, shah alam dan juga kg melayu subang..kuah dia pekat..memang puas hati makan..murah pon murah…patu sebungkus boleh makan 2 orang sebab dia buh banyak..oh ye..dia ade jual cendol gak..cendol dia pon sedap..

dari ari senin teringin nak makan laksa..hubby cakap rabu baru boleh beli sebab dia ade meeting kat HQ..so semalam dia balik dia tapau 2 bungkus laksa..wuwuwu…puas makan..semalam makan dah sebungkus patu lagi satu makan tengahari tadi.

Alhamdulillah..lepas dah satu hajat…oh hubby..mau doyan plak…nyum2

8 comments:

KTS said...

aku beli yg kat pasar malam je. ok gak


tp yg ko beli ni, mmg la npk pekat kuahnya

eimma said...

marbeles tau tak :p

Zura Hasan said...

eimma..laksa teluk kecai tu...tp kalo depa guna laksa beras lg mebeles....tp tekakku ttp gak ngidam laksa kola perlis..hehehe...
ehem..ehem...dah ade "isi" ka? senyap2 je ek...

eimma said...

laksa teluk kecai penah makan laksa kola perlis pon penah makan..tapi 2 2 taak mencapai piawaian daku..kuah tak bape pekat..huhuhu

sid said...

Assalamualaikum lagi..

huuuu bestnyer laksa.jahak jahak!

eimma said...

hehehe..sedapppp...takpe..tak lama lagi dah nak balik mesia..nnt makan puas2

Syah Shah said...

kat mane tu? meh habaq mai kat aku... ngences aku tengok laksa nih... fuh fuh fuhhhh~

eimma said...

serius memang sedap..tapi kadang2 dia pekat sangat sampai masin aku rasa patu aku tambah air lagi pon still tahap pekat jugak la bagi aku..tapi sodappppp

kat subang bestari ade satu..pastu kat kota damansara sebelah shell..

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers