21 Oct 2011

bz konon

i takde lah bizi sangat..tapi buat buat bizi ade lah..tapi disebabkan makcik sorang tu dah tegor lama tak ngapdet..aku tulis jugak lah walaupun taktau nak tulis hape.. :P :P

sebenarnya ade lagi satu blog dimana takpayah la bagitau pon blog hapa..huhu..tapi yang bagitau ade blog satu lagi tu kenapa..tak paham tak paham

kat sana dapat banyak berita baik..berita dimana bukan aku tak suka baca..tapi aku sangat2 jeles sampai aku rasa sangat down dan rasa sangat seorang loser...sangat sangat sampai menangis bengkak mata esok pagi nak masuk keje..makanya bila bengkak mata..tepek la eyeliner tebal2 bagi kurang itu bengkak..okeh.

oh..ape lah yang aku tulis ni

tapi takpe lah..

abaikan..asalkan harini aku ade apdet

bye bye

Assalamualaikum :)

1 comment:

Syah Shah said...

berita gembira yang macam mana? yang buleh mengakibatkan aku nangis-nangis sampai bengkak mata jugak ke? hehe~ :D

kalau berita gembira yang macam gitu, woh, aku memang dah lama gila rasa seperti seorang loser... sedeyyy~

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers