17 Nov 2012

Part 2

Sambung balik boleh tak..hehe..tiup2 habuk sikit..

Lama jugak la try meneran nak kuarkan hannah sebab sakit dia tu kurang..x cukup kuat utk aku teran..tapi setelah lebih kurang 45mnt berjuang dan dgn support dari pakmi kat sebelah hannah berjaya dikeluarkan..hehe..macam x percaya je boleh dapat pengalaman bersalin ni...

Selesai kena jahit dan kena tolak kat bilik menunggu..diorang pon hantar hannah..masa tu masih lagi sakit..xboleh nak bangun nak pegang hannah..aku mintak bantuan kakak kat sebelah bg hannah..dia pon baru lepas salin..sian dia..huhu..aku nak bg susu hannah masa tu tapi xreti..kebetulan ada nurse kat situ aku minta dia tolong tnjuk kan..nurse ni otai la kot kat situ..punya la kasar di tolak2nya hannah kat breast aku..itu pon xtau..dalam hati aku cakap klu aku tau aku tak panggil la..patu saluran air yg masuk kat tgn aku tu dia pulas maybe nak bg air tu lalu la kot..tgk2 mengelembung tangan aku..air laju sgt kot..panggil dia balik..patu last2 cabot je menda alah tu..yg mmg pengalaman paling teruk la..sampai kat wad bersalin nurse semua ok ok je..xde macam kat bawah nun...

Cuma masa malam tu hannah muntah kuar buih..aku yg sebelom tu xboleh nak bangun langsung tetiba boleh bangun bawak hannah cari nurse sbb aku tekan2 loceng xde nurse yg dtg..patut la xdtg..aku bangun p cari depa mmg depa xdak kat tmpat depa pon..cis..akak yg ade situ tanya kenapa aku bgtau la..dia kata xpe..mmg camtu so lega la sikit..ya allah takot sgt masa ty allah je yg tau..huhu..

Gitu la kisahnya..hihi..

Now hannah dah jalan merata2..selalu mummy bwk p tesco and setia city mall je la..itu je yg dekat..buh hannah kat stroller je..oh..perasaan tolak stroller tu macam satu macam je..hihi..almaklum la x biasa kennnn

ok babai

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers