9 Feb 2010

sabah

ni la baru aku nak rajin update bab aku g sabah..tetiba berkobar2 lak tu aku nak ngapdetnye...gambar2 adalah sama seperti dalam fesbuk..cuma ade tambahan skti2 je...hehehe

aku g sabah aritu ari rabu..kul 3 lebih aku dah terjaga..agknya excited nak g jalan2 kot..hehehe...lgpn aku nak kena gerak awal...flight kul 925 pg tp ina kan keje..nak antar aku lambat skit kang takut dia g keje plak terlewat...so dekat kul 6 pagi aku gerak dari umah aku menuju ke airport...

sampai kat sabah tu lebih kurang kol 12 ler jugak...lama sunguh aku rasa dalam AA tu..ngan seat dia ya Ampunnnnn...sakit pinggang lutut aku sume..huhuhu...tp dah bayar murah..gitu la kaedahnya kan...layan je laaaa...hehehe...pestime aku naik flight tu..teruja sekejap aku...huhu...

dalam flight tu merasa la jugak makanan depa..aku amik nasi bukhari...sedap ler jugak..agaknya masa tu aku mmg lapo

hubby aku masa kat sana tersgt lah rajin mengambil gambo2 aku..hehe...tp aku sukeeee..hahaha


ni ler nasi tu...sodap..amik satu je..syer ngan hubby..mahal dowh makanan dia..hehe



pas aku dah sampai tu aku call org yg aku nak sewa kereta tu..dapat ler kereta viva kale itam...dapat je kereta tu aku terus menuju ke kundasang....sebelom aku p sana aku dah print map nak ke kundasang tu...so xde la sesat aku nak g sana....semua nya berjalan ngan lancar..view dia sepanjang perjalanan subhanallah cantikkkk sgt...xtau nak describe camne..mmg layannnn tgk view dia..walaupon aku kena bawak kereta...huwaaaaa...kereta yg aku dpt tu kereta manual....azab la aku kan..hubby aku xbiasa pakai manual..huhuhu....

dalam perjalanan ke kundasang tu aku singgah kat kinabalu park sekejap...pas round dalam tu aku terus menuju ke hotel yg aku book aritu....

kereta yg aku booking aritu...kondisi kerete ok....cuma tingkap nya agak gelong..

sepanjang perjalanan aku dari airpot ke kundasang


ni tempat yg aku duk


hubby sempat le snap beberapa gambar masa dalam perjalanan tu


ni masa aku singgah sekejap kat kinabalu park

bersambung esok sbb nak siap2 nak balik umah dah..esok aku update byk skit...hehehe

3 comments:

KTS said...

jeles.. jeles.. jeles...


lawanya kinabalu....

Syah Shah said...

syoknya...

ko amek package ke apa eh?
Lama ke wei dalam flight tu?

Butik Noraz said...

KTS..lawaaaa sgt :)

syah : package buat sendiri..hehehe...

dalam 2 jam sengah gak dalam tu..sakit bontot2 aku neih

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers