3 Feb 2010

2nd year 2nd honeymoon

sebenornya kan aku ni dah malas nak meniaga...huwawawawa...isk..balik keje rasa nak rilek je..malas nak tgk2 order org dah...dah bape kali dah duk igt nak tutup kedai..tp rasa rugi lak..org lak xhenti2 order..Alhamdulilah la tang tu kan...

tp bila pikir2 balik...orang lain mencari2 nak meniaga apa..aku ni plak...peluang dah ade xmo guna kan plak...rugi kan..so igt nak buat je la selow2...huhuhu....


*********************************

yihaaa...arini nak g honeymoon..ecewahhhh...harap2 semuanya berjalan ngan lancar...kereta dah book..hotel pon dah book..tggl nak terbang ja lg..mana tempat nak p nnt pon dah dikaji..wahhh...merata aku nak merayau ni..ntah sempat ke ntah tidak.....

Alhamdulillah...tercapai jugak hasrat nak honeymoon kat kundasang nun....huhu...harap2 semua nya berjalan ngan lancar seperti yg aku rancang...

bak kata kak mahani opismate aku ni..mana la tau balik ni uwekkk uweekkkk...haha...mencik tau statement tu.....

3 comments:

C-I-K-I-N-T-O said...

weh ang ada bisnes apa?kot la aku ley order ka..hee

julie@julianamnoor said...

bestnya g honeymoon...

eimma said...

ala...bisnes online je kin..masuk website ni

butik-noraz.blogspot.com

kak julie : best sgt kat sana

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers