19 Oct 2010

Bila Allah menduga kita

hai kawan2 yg dikasihi sekalian...

hampir bersawang kembali blog ni, pas antar hubby g keja terus update blog sebab sekejap lagi banyak kerja rumah dan assignment nak kena buat..

arini aku MC 2 hari, start dari semalam, ari ahad kemarin aku silap bangun dari tido, ntah macam mana tergeliat kot belakang aku ni kat bahagian kepak, sakit lagi sampai sekarang cuma kesakitan tu berkurang sedikit je dari hari ahad tu, still boleh buat kerja tapi slow2...bahu kanan dah macam jatuh skit, xtau nape jadi sampai macam tu teruk sekali, hebat betul ujian Allah kali ni... :(

masa kena hari ahad tu aku masih pergi ke kelas sebab fikirkan aritu ade test..sakit pon tahan..jawab test je xsampai sejam pastu aku balik awal....aku jawab hentam keromo..xdek pikir2 dah...nak duduk pon sakit..camne aku nak concentrate jawab exam...(alasan)

pas class terus g klinik..tp malang nya doc tgh rehat...aku x tunggu dah sebab nak duduk pon sakit dalam keta tu..tambah2 bila kereta bergerak..huhuhu..balik je umah hubby buh yoko2, bg makan panadol(aku xtau motif panadol tu ape...haha), picit2 belakang aku sikit..patu suh tido..time tido mmg x boleh nak beralih badan aku ni..sakit amat...jadi tdo pada satu posisi je...seksa gila hidup time tu...

semalam aku g chiropractic...yang xtau ape itu chiropractic pepandai la tnya lebai google...doctor rita tekan belakang aku..pastu pulas leher aku and macam2 dia buat lg...heaven gila masa dia tekan belakang aku tu..memula aku terkejut jugak sebab xtau kata dia nak buat camtu..siap tnya aku..are u still alive..huhu..tp mmg rasa lega..meletop2 tulang..

pas sesi ngan dia..dia suh assistant dia buh electrik kat belakang aku, electrik tu xde la rasa cam kejutan electrik, rasa cam mesin urut, best gila wa cakap lu...lepas tu mmg rasa lega byk jugak la siap dah boleh paling kepala skit..balik umah boleh buat kerja umah cam biasa, sakit sikit2 tu biasa la..ajaib la klu kata hilang terus sakit aku..

pagi ni plak terasa balik belakang aku maybe aku tdo byk beralih sana sini kot...tp xteruk..dr rita tu dah tunjuk cara2 nak exercise...so sat lg bila aku duk relax2 skit boleh la aku buat...

hopefully esok xlah teruk sangat...insyaAllah..

got to go..bye...


3 comments:

Syah Shah said...

macam syok je dengar kena urut... hik hik hik hik :P :P


bahagian kepak? apakah?? dah macam ayam plak.. Adakah maksud ko kat bahagian belikat di belakang badan tu??

mungkin Pakmi kasik panadol extend tu kot, yang kasi lega otot kejang tu... agaknya laa... hohohohoh :D :D

harap-harap makin ok...

eimma said...

hahaha..tu lah...aah..kat bahagian belikat tu

dia bg panadol activ fast dowh..tu aku musykil tuh..tp aku telan je lah..hahaha

Syah Shah said...

actifast? apakah? takpala, ko anggap je cam painkiller... hik hik hik :P :P

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers