19 Apr 2011

jalan2 Johor-Melaka part 2 - Rengit

walaupon sebenarnya tak ramai yang baca kan..tapi takpe lah..bukan aku tulis nak bagi orang baca sangat kan..aku tulis sebab..aku la..hehehe

ok ape lagi..sambung la part 2 kan.

part ni aku nak syer gambar yang kat rengit dulu...gambar2 kat ayer hitam tak sempat nak amik...kadang-kadang aku pikir nape la aku tak amik gambar kat ayer hitam tu..kompius jap..

tunjuk gambar tuan punya blog..yg ni kat umah sedara SIL kat Kulai...(budget lama x enterprem)



1st kedai kitorang pi bila dah sampai...kat sini la SIL kepada SIL aku..haha..paham x?tak kisah la...tapi point dia nak bgtau dia amik stroller kat sini RM50...morah ku rasakan memandangkan stroller masih elok...



kawasan dia ni mcam umah setinggan pon ade gak...umah2 papan tepi jalan je dia buat...tapi memang banyak la kedai2 situ...



tongkat kaki pon ade...tu aku cakap segala mak nenek ade situ



sinki pon ade tu ha..tu belom tengok pintu2 rumah lagi...tu pon depa ade jual...



bila masuk dalam sikit ade nampak depa buat kedai elok sikit..mungkin cadangan depa nak pindah ke kawasan yang elok sikit kot..aku tak pasti yang kedai banyak2 tutup tu sebab takde orang lagi ataupon kedai dia tak bukak...lagipon masa kami sampai tu awal lagi..belom kul 12 kot.selalunya depa bukak lewat sikit...1/2 ptg camtu kot



situ pon banyak orang jual perabot jati..ade orang cakap perabot jati situ elok2...tapi sape nak angkot jauh2 tu kan...



tu je la kisah rengit dulu...nanti kita sambung part makan nasi beriani...fuhhh...

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers