20 Apr 2011

jalan2 Johor-Melaka part 3

wahhhhh...banyak part eh..tu kira tak de idea sangat dah nak apdet tu sebenarnya..

ok lah..lepas pegi rengit kitorang pegi kulai dulu..aku silap cita masa part 1..hihi..abaikan eh..balik dari kulai tu baru pi singgah kat tropical village..tengok dari luar je la..nak masuk ujan kan time tu..sempat amik gambar bape kena bayar kalau nak masuk tu..




lepas tropical village kitorang gi ayer hitam plak...kat ayer hitam tu lah beli bantal and patung barney kat annur...lepas ayer hitam sebelom balik melaka balik..baru lah kami makan nasi beriani mohd shah..katanya nasi beriani yang sultan johor selalu makan..ntah betul atau tidak xtahu lah aku..orang cakap ek..

aku nak makan beriani kambing..tapi dah abis..tak berapa kick la makan ayam..tapi makan jugak lah dah sampai..rugi ohh tak makan..hehe...boleh la rasa dia...hubby kata suka nasi arab lagi..


lepas tu balik melaka...sampai dalam kul 8 lebih jugak..dah letih tak pi pon pit stop bistro tu..esok pagi2 tu kitorang bekpes kat area umah ina je..pastu terus balik sg buloh...nak pi class plak lepas tu...SIL aku mereka sambung jalan-jalan melaka lagi..aku tak pi join sebab aku ade class...

tu je lah..abis dah cita aku...

babai

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers