22 Jan 2010

coconut shake

adehhh...td silap tajuk daaa....

cita pasal makan2 lak..aku ni dari mggu lepas nk makan coconut shake..gara2 tgk status FB kawan sekolah lama dia g makan coconut shake kat melaka...teringat masa jaman sekolah dlu kat fardu ain tu ade jual coconut shake..best giler..duk terbayang lg rasa coconut shake tu cemana..wallaahhhhhhhh...sedapppp sgt2!!

lepas tu aku ni search punya search la kat mana ade jual cocnut shake kat area selangor ni....patu terjumpa satu kat bangi dia jual...jauh la pulak kan..aku plan camni la..pas makan mee bandung muar..nak suruh hubby singgah kat bangi tu...g minum je...tp p makan pon dah kol 6...abis makan pon dah gelap...so mesti sampai bangi lambat....hubby kata xpayah lain kali je...huhu..kempunan aku

last2 aku masa aku balik keje selasa aritu...aku singgah mana2 yg jual kelapa muda...aku buat sendiri coconut shake tu....masyaAllah..betapa sedap dan puas nya aku makan..sampai 3 gelas ko..mmg aku xmakan nasik dah malam tu...patu sebelom tdo aku dah rasa meloya sbb byk sgt makan coconut shake tu..ekekekeke...tp puas hati...sedappppp....



resepi nya....just blend kelapa muda je with vanila aiskrim..tp aku ade tambah susu pekat stengah sudu besar..nyum2!!

arini rasa seronok, happy, gembira semua cukup...aku bersyukur sgt2...Alhamdulillah...ni la perkara yg selama ni aku tggu2 dan aku mimpi2 kan...

1 comment:

Nurisya Edilysha said...

ape yg ditunggu2 tu? pregnant is it? cam yeee je

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers