8 Mar 2010

adalah cerita aku belom habis lg..sila la muntah betul2

hari ke empat adalah hari nak balik KL sudah..kul 330 flight aku..nak berjalan2 kat town masih sempat lg..so aku amik kesempatan berjalan kat pasar filipino n beli apa yg patut lg...

sebelom tu kami cari brekpas dlu....pusing2 nampak satu tempat tu byk gerai..agaknya pasar pagi kot..tp sgt222 la xsedap dan mahal...then pas makan kami cari lg jus avocado lg...xpuas makan semalam..sebaik ade..walaupon x sekick semalam...huhu


pemandangan kat luar tingkap hotel


buah avocado..aku try cari kat sana tp xjumpa org jual..kononnya balik nak buat senirik..kehkeh

RM2


RM2.50


pas puas makan aku jalan kat pasar filipino..dpt beli fridge magnet lg n t shirt selai utk aku ngan hubby..ekeke..bukan utk org...hahaha



puas makan n jalan..dalam kul 1 camtu aku check out..amik teksi dari hotel ke airport dalam RM20 camtu xsilap....

sampai airpot pon dah kul 1 lebih..dah lapo time tu..cari makan lg...pas puas makan jalan2 kat luar airpot tu cam ade bazar..borong kristal lg...huhuhuhu..pastu baru naik flight



sekian cerita aku...korang dah boleh stop muntah

5 comments:

kasihibu said...

seronok berjalan2 ber2an nih, kalau macam akak nak seret anak2 lagi, kerenah anak2 lagi..haruss..masak!!!! :p

sbb tempat anak2 adalah di taman mainan, pantai, sungai, kolam...itu lebih sesuai, kalau nak jln2 cam emma nih, mungkin mereka terpaksa dicicirkan di rumah MIL..
hahahaaa....boleh g2?

diha_fitri said...

alahai ima, RM2 hengget tu nasik ciput jer, bekfes sket je tu, cukop ke? kalo akk xcukop tu...ahahah selera nagaa...

Syah Shah said...

mak oi... macam itu aje dah dua hengget... mahal betul... nasi singgit, telur singgit kot... hihihihih :D :D

merujuk kat komen bawaaaahhhh nun... kat sini susah cari avocado... kalau ada pun mahal... ko try carik kat supermarket yang up-up skett cam carrefour ke, jusco ke...

Syah Shah said...

ma, kenapakah ko tak gunakan function import blog untuk import semua post sekali dengan komen ke link baru?

sayang owh komen lama-lama tu suma ilang...

eimma's said...

ala..aku xtau babe....

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers