15 Mar 2010

kenuri faiz dan fatimah

27 feb lepas aku ke muar lg utk kenduri adik hubby aku faiz..tahun ni adelah tahun melawat johor utk aku..hehehe..bape kali duk ulang p johor dah..aritu kenuri kakak aku kat pontian...kali ni adik ipar aku lak...

aku cakap kat hubby kalau pas ni p johor lg..dia mesti bawak aku p kluang pekena kopi kat stesen ketapi kluang tu..aku xkira..dari sebelom kawen lg dia kata nak bawak aku..sampai sekarang dah anak 10 pon x tunai lg...ekekeke..

kenduri johor best..meriah betul kenuri depa...siap ade tol bagai...maklang yah kata ape la derang ni duk mintak2 tol plak..ade la mulut2 yg berkata xelok duk mintak duit kat org..tp bg aku tu utk keseronokan je..bukan ade maksud yg tersirat or tersurat...

kat johor tema nye purple

aku nmpak chubby di gambar ini..kadang2 tu ok lah gemok..nasi lemak besar skit..muahahaha


kat kedah kale grey...gambo sana aku xde lg...nnt klu ade baru update lain

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers