17 Mar 2010

confirm

kali ni confirm blog aku ni x bertukar address lg dah..(xtau lg tipu ke x)...dari dlu lagi nak letak address blog ni..sekarang tercapai sudah..ntah pasai pa dlu aku xmo buat aku pon xtau..hehehe..

hubby aku mc arini..dia cakap dah 2 kali p doc darah dia naik 160/94..tggi kan..doc cakap jumaat ni p check lg..kalau tggi jugak kena makan ubat darah tggi..owh..hubby...kesian nya....dia mmg kalau boleh xnak amik ubat camtu..tp ape kan daya...moga2 jumaat ni darah hubby turun..aminnnnn

so now aku kena mulakan peranan aku sebagai seorang isteri..cewahhhh...kena betul kan pemakanan dia....td dah search skit2 petua utk turun kan darah tggi..hopefully menjadi..after that just maintain diet yg seimbang..yg boleh turunkan darah dia...

td dah pesan kat dia kali ni xboleh lg pilih2 sayo..makan je sayo yg aku buat..ceh... ;p

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers