13 Nov 2010

3 layer tea/teh c peng special/teh sarawak

wahhh..kat list blogger kebanyakan cerita pasal Mtest..good luck pada sesiapa yang amik test tu eh.. :) Meh sini meh aku cita pasal makan-makan nak? :P

ntah camne lar aku boleh kepingin nak minum 3 layer tea ni..maybe banyak kali terpandang gambar dia..jadi kelamaan aku macam teringin plak nak trai..memang selalunya nampak 3 later tea ni kat kedai mamak..so semalam aku and hubby mmg nak keluar amik netbook kat adik ipar(dia tolong reformat balik yg kena virus itu hari)..so dah alang2 kuar tu ajak hubby p cari kat restoren makbul TTDI jaya..restoren mamak tu je yang terlintas kat kepala time tu..lgpun teringin plak makan tosey rawa dia...

masa order tu dah cakap nak kurang manis..tu pon aku rasa manis lg..aku kureng skit makan manis2...and satu lg air ni..rasa dia berlemak gile..maybe sebab dia guna evaporated milk tu kan..tu yang lemak terlampau tu..meloya gak la nak abis kan air tu...hehe..tp ok la..

ok..sila jamu mata gambar air tersebut..tp at last aku kena kacau gak..mmg rasa sayang gileeee nak kacau..huhu



1 comment:

Syah Shah said...

sebab tu aku lagi suka yang guna susu pekat, susu cair dengan pati teh aje... terasa teh dia... guna gula melaka punya memang sangat manis dan sangat lemak... rasa teh pun kurang... tak bess... :D :D

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers