1 Nov 2010

takoyaki

tetiba baca blog shah dia pon makan takoyaki..hehehe..sedap kan shah..mmg octopus sedap la..

nak cerita kisah pendrive aku ni yg terkena virus dari komputer kat lab UM...sabo je lar..abis semua document2 aku dalam tu..sayang sgt2..gambar2..resume pon dalam tu..banyak jugak la menda2 penting..nasib baik assignment aku save 2 tempat..hubby mmg pesan suruh buat backup sebab menda2 gini boleh jadi..xkisah lah pendrv kena virus ke ataupon pendrv hilang..

gambar2 tu aku mmg simpan 2 tempat sejak hubby cakap gitu ..tp ade sesetgh tu aku xsempat nak simpan macam gambar2 latest p penang tu xsempat buat backup lg..kiranya yg tu mmg abis semua lah..xpe la..simpan memori dalam kepala je la...huhuhu..

ari sabtu lepas hubby balik keje kitorang kuar jengjalan one utama..pastu aku makan takotao..hubby xnak..dia xbape gemar makanan gini2 ni..so bedal sengsorang..heaven kan xde berebut ngan sesapa.. :p





2 comments:

Syah Shah said...

memang heaven yang sangat sangat sangat sangat... hak hak hak hak :P :P

Mama Zara said...

takotao ni mende apa ima? rasa cemana? erk..tetiba tingin nk makan..hihii

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers