10 Nov 2010

saje nak bebel

hai kawan2,

saje je nak bebel hari ni...rasa cam lama x update...(tu je ayat aku..hhehe)

hmm...2 3 macam je perasaan lately..xtau nak describe camne..semua perasaan bercampor2..suka sedih gembira...

bulan ni jugak macam2 berita gembira dapat tau..im happy for them and also for me! :)

aku sedang di uji oleh Allah..Aku harap Allah bg kesabaran untuk aku lalui segala ujianNya..insyaAllah

setiap manusia x lari dari ujianNya..bila kita susah itu adalah ujian dariNya..dan bila kita senang juga sebenarnya kita sedang diuji olehNya..hehe...macam ustazah x..hehe..

semoga Allah tetap kan iman aku supaya aku lebih suka mengenaliNya dan rasul :)

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers