6 Aug 2011

cerita pasal lecka lecka

aku kan dah jadi peel suka apdet cerita yang dah basi..miahaha...layan je la

sebelom pose kot aku pi ni..makan pakai kupon la apa lagi..kalau kata nak pi sesaja..idok ler dapat kan..buleh tahan mahei jugok rege dia..yg kupon ni worth RM50 pon bukan de menda pon aku dapat makan..dapat sekerim 2 bekas, es blended, waffle n brownies...(xde mende ke?)

yang penting apa yang aku nak katakan kat sini lecka lecka adalah tak sedap eskem nye..tak sesedap Baskin robingggg...macam eskem kat kedai runcit je ku rasa kan..tapi bayor mahal...

dulu aku penah makan eskem kat bucket artisan ni..tapi yang ni memang sedap gilos..macam2 flava ada..cakap la buah ape ko nak..ada aja..



walaupon tak sedap aku PAKSA makan bagi abes gak la kan..sayang dowh..hihi


1 comment:

Syah Shah said...

tengok kepada rupa macam syok gilaaa jaa nak layan makan... Hoho~

looks can be pretty deceiving aye? :D

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers