16 Aug 2011

wello..

habuk bukan saja di rumah..juga di blog daku ini...dulu rajin la nak mengapdet..banyak masa terluang..(padahal kat twitter kemain lagi aku apdet status ye dok?).kat opis pulak kerja boleh tahan banyak...tambah pulak baru2 nak belajar buat accounts..so kerja tu agak slow sikit sebab banyak nak kena refer dulu..

oh..sekarang saya kerja buat accounts..padahal sebelom taktahu pon cemana kerja accounts tu..ape tu PnL? bank recon? depreciation? ape kah..itu semua memang takde dalam kamus kerja sebelom ni..tapi diberi peluang so grab saja..ilmu tu tak rugi kalau belajar kan kan..

sebelom ni memang aku ingat kerja kat acccounts department tu memang susah..muka derang selalu nampak macam garang..haha..maybe sebab tak dapat figure yang nak..hehehe..tapi bila dah belajar baru la tau cemana orang buat kerja accounts..not really susah..maybe untuk aku yang tak ramai customer..so quite easy nak handle..hewahhhhhhh...cakap besor napakkkk :p

tapi yang bestnya kat sini..dapat bos yang sabo mengajar..dan dan..hensshhemmm..mulut tak bau dah...hahaha...haihh..i lap u la bos..memang senang kerja ngan bos sekarang..alhamdulillah..hopefully sampai bebila la kan kan..jangan pulak sebulan lagi aku apdet entry bos tu mcam haprak pulak..hahaha..bukan boleh harap sangat aku nih

till then

bye

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers