4 Jan 2010

1st entry 2010

weehuuu...huhuhu....selamat tahun baru...
sume pakat2 nak tanam azam baru impian baru la kan..
same la aku pon..sume nak baru2..cuma xmo laki baru je...ekekeke

sabtu lepas majlis kenuri ina dah setel..legaaa rasa..
walaupon bukan aku yg kawen....kalut la juga kan...huhuhu..berfeluh2 dibuat nya...
nnt klu gambar kawen ina dah dapat aku buh lam blog tnjuk kat korang...
aku xde nak tangkap2 gambar kenuri dia aritu..
xsempat langsung..

semalam baru gerak balik KL semua..tp aku tompang mak aku..
semalam hubby cakap MIL x berapa sihat..jadi dia nak balik..
dia suh aku ikut plan asal..aku kena balik KL dlu..xpayah ikut dia...
hubby sememangnya dia cuti arini..ade mende nak setel kat sungai petani
aku lak xboleh nak cuti arini sebab aku ade keje nak setel kat opis nih..
kot tidak masakan aku nak tinggal kan hubby aku tu..ecewahhhh..
xpe la..utk masa depan bersama juga...alolololo...

td call hubby dia dah on the way nak balik KL..
patu call MIL pulak tnya keadaan dia camne..
dia kata dia semakin ok..cuma leher dia terseliuh aritu skit..
but now dia dah ok..Alhamdulillah..

semalam tdo umah mak...xde bantal peluk utk satu malam..wawawa..ngade je la..
arini g keje ina antar...best kan ade supir...ekekeke..jgn mare ina...

itu sahaja utk hari ini...

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers