22 Jan 2010

mee bandung muar

kita cerita bab aku balik dari kenuri lak..

sebelom p sana lg aku dah cakap kat hubby aku nak makan mee bandung muar..walaucamne pon! Oleh sebab itu kami gerak awal skit dari kenuri tu..dalam kol 4 camtu kami dah gerak balik...lebih kurang kul 6 sampai kat muar..

nak pegi makan kat muar tu ade la 5 org yg kami call tnya tempat yg sedap..huhu..punya la nak yg terbaikkkk...hehehe...tp semua nya tempat lain2 tempat yg depa bgtau..at last kami pilih suggestion dari org muar gak...mee bandung abang sayang kat bersebelahan ngan muar trade centre tu...semua org order mee bandung termasuk ler aku....tp hampa jugak...mee bandung tu bukan selera aku...aku rasa manis sgt...xbest lah bg aku...

tp xpe...bulan depan nak pegi muar balik..sbb adik hubby nak kawen...dia kawen ngan org muar.....boleh la merasa kat tempat lain plak..hehehe

gambar mee aku lupa betul nak tangkap...dia bawak mai mee je terus aku makan je...hahaha...x igt dah nak amik gambar..tp gambar sekeliling dia aku sempat la amik sebb time tu makanan x sampai lg...ekekeke

jadi la kan..janji entry ni ade gambo..muehehehe




1 comment:

ArPeGGiOS said...

nih tempat insyaallah sedap. aku selalu pekena. kat tanjung emas ada banyak gerai macam foodcourt. gerai no 2 dari tepi. sedap tak hengat.

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers