20 Jan 2010

kenuri di parit makassarrrrrrrrr

ok...kita cerita pasal kenuri kat parit makasarrrrrrr.....depa kat sana bersanding lambat...dekat koi 3 baru lah nak bersanding...huhu...kawan2 depa yg xtau jenuh menunggu

kita layannn je la pic okeh..baju semua cantik...tang mekup hancussssssss...


ni baru je kuar umah


sebelom p kenuri amik gambo sekeping 2 dlu..hehehe...cube carik mana aku..



memula sampai org bersilat...aku tgk ina cam muka blur bila org silat depan dia..hahaha..gilo


siap ade ghazal bagai ko...huhu..best2..kenuri kat johor ni meriahhh sgt



patu sanding kat pelamin lak


then baru la g makan




ni masa ade persalinan...kami xtggu dah...sbb dah koi 4 lebih...esok tu nak keje lak..sorry ek ina..hikhik.....

tu je la....nnt aku sambung aku g makan mee bandung kat muar lak..hehehehe..byk aku nak update kali ni..

1 comment:

Syah Shah said...

tengok dari jauh mekap nampak macam ok... huhu~

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers