17 Jan 2011

Basikal ku

Meh nak tunjuk basikal aku..malam sabtu hantar repair tukar tayar n repair brek suma..ahad semalam baru amik..pastu duk terpikir2 camne lar nak pi keja naik basikal ni..aiyaiiii...xmo ler..bukan aku nak menghina orang naik basikal ke ape...tapi...alahai...kiranya xsanggup la..huhu


cantik x cantik x? walaupon berkarat..ko ade? :p


pastu selepas dipikir berulang2 kali dan ingin menggunakan keberanian yg x seberapa ade..ku gagahi jugak bawak moto hubby pi keja..Alhamdullilah..boleh la klu nak bawak slow2 tu...xberapa la nak tere sangat..takat nak bg jalan moto tu boleh la..

masa bawak tadi tercari2 mana la letak signal ni....fuhh..sebaik jumpa dengan sepantas kilat..

pastu td masa berenti kat trafic light..aku x berani duk depan kereta..jadi aku beratur la duk belakang kereta gak..hehehe...

best lak bawak moto..lepas ni aku xyah tggu keta huby klu nak p kedai..aku bleh p sendiri dowh nek moto..yihaaa...



No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers