19 Jan 2011

cerita sedih

aku ada 2 cerita sedih..

1.. Kuih pau aku adalah x menjadi semalam...kerana salah cara pembuatan dia..aku xtau yg yis tu kena bancuh dlu..selepas aku tanya beberapa kawan aku baru la mereka beritahu "kesialapan2" yg telah aku lakukan..aku pakai masuk je dalam tepung2 sekali..patut la pau aku bantat xmo naik..ape da azimah...xpe2..learn from a mistake...cayokkk

rasa pau dah ade...cuma xmo naik je..inti pulak Alhamdulillah...sedap ler jugak.. :p aku buat inti bbq chicken :)

hubby kata dont judge a pau by its face..judge by its taste.. wallahhhh....

2.. Masa tgk pc pagi td ternampak website saifulislam.com hubby bukak semalam...so aku pon continue baca jugak blog dia..rasa macam lama x baca blog dia..blog dia mmg best..


dan dari entry itu aku berjumpa dengan blog Arwah Mas Afzal

arwah meninggal kerana mengidap blood cancer..innalillahiwainnalillahhirajiun..Alfatihah utk arwah..

dari situ jugak aku jumpa dengan video ni yg membuat kan aku tersentuh...






"CANCER IS A WORD, NOT A SENTENCE"





thank you Allah for giving me chance to live with my family..thank you Allah for everything that you've done for me and my family...thank you Allah for giving me husband who loves and cares about me... Alhamdulillah...


2 comments:

vagg© said...

dulu aku penah buat konon bajet terer dan buat teori masakan sendiri.. uli doh + yis tanpa bancuh dulu. ye memang tak naik. hahahah

eimma said...

tu la pasal..tp aku pelik ade sorang blogger tu buat jadik..ni aku x puas hati nak cari gado nih..kehkeh

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers