2 Jan 2011

Nasi Lemak Teh O

163067_1791894638799_1282626547_2060476_6183823_n

Lets talk about food!

Minggu lepas ari khamis aku dah janji ngan kawan nak buat nasi lemak..kesian sangat..x buat pon aritu.…sebab musabab adalah malas…xde sape boleh tolong..lepas tu jumaat pagi2 lagi aku buat nasi lemak..saje ngetest tengok jadi dan sedap dak..hubby cakap sedap..syiok..rasa nak masak lagi…pagi td aku buat lagi nasi lemak..hubby cakap..ok la..aritu sedap lagi..well..aku mmg masak x konsisten..arini sedap lusa xsedap tulat langsung xsedap..hehehe…

esok memang confirm nak buat utk dak-dak opis lak…

pastu nanti PIL, SIL nak mai KL bulan ni jenguk baby adik ipar aku bila dia dah bersalin nanti..pon nak buat nasi lemak jugak…hehe..senang bagnet dong buang nasi lemak…

4 comments:

Syah Shah said...

ko bila start keje baru wei? kate aritu dah dapat?

eimma said...

aku start 17hb ni..ade lg 2 mggu..hoho..hopefully seme ok :)

C-I-K-I-N-T-O said...

haha..sama cam aku...masak slalu tak sama rasa..slalu yang first perfect, yang kedua mesti rasa pelik :p memang pelik sungguh..haha

eimma said...

hahaha..ade geng..aku igt aku je pesen suka masak lain2 rasa...

ok la kan..baru2 nak beljar masak macam2..huhuhu

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers