8 Jul 2011

cerita beger

nak sambung cerita from twitter

lebih kurang last 2 days teringin sangat nak makan beger tepi jalan tu..rasa macam lamaaaaa sangat x makan..tapi baru mintak kepci kan..so ingat tunggu la 2 3 hari pulak nak mintak lain..

aritu nak makan kepci pon kul 9.45mlm bgtau..kalut aku suh pakmi siap nak pi kepci..

lepas tu semalam..aku tengah tengok movie backup plan..j.lo belakon..best gak..hehe..tetiba pakmi cakap teringin la nak makan beger tepi jalan tu...tetiba rasa macam..aaaaa...tetiba sama boleh terpikir nak makan menda yg sama la..padahal aku belom btau dia aku nak makan beger tu..rasanya beger tu lama sangat dah kitorang x makan..and dia boleh terpikir nak makan menda tu timing nak dekat2 sama lak ngan aku..

bab aku cita kat dia aku pon teringin nak makan tu jangan cite lah kan..beria la aku cita meloncat2....haha...tetiba..dia plak boleh cakap..la abg bukan nak makan sebab abg tingat kat ma..perghhh..melampau ayat..haha...so aku pon dengan sepantas kilat keluar beli beger..and ayam kat ayamas..tu teringat arini nak buat beriani..rempah ade..bahan2 ade...so boleh la buat..

bye bye

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers