19 Jun 2010

award dari kakmie

sementara hubby tgh tdo aku nak wat entry cepat2 dan byk2 sekali gus la..

maceh kak mie di atas award itu..oh..terharu dan perasan sekejap..hehe


so seperti kakmie..saya pon kena pass award ni kat org lain lak

zura
syah
minah
sayang-sayang ibu

7 perkara tentang diri saya?
1. sensitif
2. manja atau lebih dikenali dgn mengada
3. suka ketawa n buat org ketawa
4. kalut atau lebih dikenali sebagai gelojoh..kehkeh
5. kasar
6. pelupa
7. last sekali perkara yg saya paling xsuka ialah senang sgt tdo dalam keta..huhu

Ok, pada yang telah di awardkan oleh saya silalah menepati syarat di bawah ye
1. Thank & link the person that gave you the award
2. Pass this award onto bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact said blogs and let them know they've won the award.
4. State 7 things about yourself.

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers