20 Jun 2010

bersiar2 di melaka episod yg pertama

ok..hubby dah tdo..mari kita update blog lg...haha

dia xbg aku guna tenet sgt dah sekarang...huhu

btw segala proses utk pendaftaran semalam berjalan ngan lancar..klas akan start on 4th july..dah dpt dah utk modul 1 and 2...tp ade lg 2mggu kan..nnt2 lar..kehkeh

mari kita cerita pasal p melaka dlu..mggu lepas ari sabtu aku g melaka..aku p sekali ngan mak aku sama n adik aku..ari ahad tu sebenarnya ade kenuri kawan hubby kat muar..tu aku ajak hubby g jengjalan melaka ari sabtu tu..malam tu kami tdo umah ina..jimattt duit hotel..hehe..

kami gerak koi 1130 dari umah..lebih kurang 2 jam lebeh skit baru sampai melaka sebab ade skit jem di hiway..sampai2 melaka aku terus mintak asam pedas okeh..xnyempat2 nak mintak asam pedas...aku dah lapo tahap gaban..

koi 3 masih xjumpa lagi kedai asam pedas yg bukak..semua kedai aku search tu semua tutup..maybe ptg2 nak malam baru bukak kot...last2 kami p satu kdai makcik ni..dia sebenarnya jual nasi lemak..tp ade asam pedas gak dia jual..hentam je la makan situ..tp asam pedas tggl sekor je..huhuhu..kongsi la kami 6 beranak..hehe..xsedap..tambah xsedap ngan perangai makcik yg jual tu tah ape2..malas cita lebeh pasal dia..abai kan saje

lepas nak kenyang melantak kat situ..baru la kami round2 melaka..park kat satu tempat tu patu jalan kaki je pegi semua tempat2 menarik yg ade kat bandar melaka tu..semuanya dekat2 so nak p dari satu tempat ke satu tempat xyah nak usung2 keta dah..jalan kaki pon boleh...

merata gak la kami p..a famosa..menara taming sari dan macam2 lg la..yg muzium dalam kapal tu kami naik gak..tp tu next entry

so korang..jamu je lar mata ngan gambar2 yg ade nih

ate..kedai makcik yg byk cekadak ni...tgk ina makan ikan tu..ekor pon dia bedal..haha


welkam2..


kami naik menara taming sari..RM10 utk adult..


masa nih tgh tunggu turn nak naik


masa ni dah naik dah..syok gak..hehe


masa ni kat atas menara tu dah..


ok time ni dah turun..byk gambar kami amik..tp xyah la nak buh semua..kang korang cemuih :P



masa ni kat a famosa..layan je la hubby aku nih..haha




aku pon xtau ape yg aku tgk nih sebenarnya..hehe


peace everyone

bersambung ok...

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers