19 Jun 2010

mee bandung central

oh..baru la nak cerita pasal makan2..hehe..mggu lepas g jejalan melaka ari sabtu..yg tu next entry la sbb nak upload gambar lambat tol kat umah ni

yg aku pelik line penuh tp slow...tp klu kat merbuk line xde pon tp laju je..pening aku

ok..nampak x nama kedai tu..kedai dia buruk je..depan sekolah sains kat muar tu..

sebelom kami p kedai tu aku dah makan nasik kenduri..kat kenduri tu siap ade ayam golek..huhhu..

memula hubby xnak p sebab dah kenyang p makan kenuri..patu aku dah moncong..aku cakap singgah jap je nak tapau..nak jugekk..tp hubby benti gak makan situ..tp dia x makan la..aku je makan..hehe..dpat!



perghh...sedapppp..lg sedap dari abg sayang kat pekan muar tepi laut tu...


sila2..hehe


licin okeh..baru baloi2..oh..itu telur merah skit..xdpt nak abis kan..kehkeh

rege dia RM3.50...mmg aku puas hati dpt makan mee bandung yg betul2 sedap..sebab dlu pnya aku dpt yg xsedap..lenkali klu aku p muar lg aku nak cari mee bandung area tg emas plak ye..sesapa yg tau sedap..kabor2 kat aku.. :p

3 comments:

Dak-eiza said...

yum yum ima cidapnyer...

eimma said...

sedap kak mie..hehehe

Aqeef Aniq said...

kat tg emas kureng sket pada akak nak lagi sedap gie kat tgh2 bando muo.. dia bukak pagi sampai ptg aje... kat kedai yang sama ada soto.. perghh terliurrr

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers