22 Jun 2010

bersiar2 di melaka episod yg kedua

sambung balik ok

pas p menara taming tu kami p kat kapal hitam yg dalam dia ade muzium tu..yg tu masok kena RM3..memula xnak masuk dah sebab bateri kamera dah abes

xnak masuk sebab bateri kamera abes ok..nampak sgt msuk tu bukan nak baca2 or tgk2 menda yg ade dalam tu tp nak amik gambar je lebeh..haha..

tp masuk gak la..hubby kata perabih buang suma tempat nak p arini..supaya aku xdek dah nak gedix2 ajak dia lg mai melaka..kehkehkeh...nnt ade je alasan aku yg tu x p lg yg sana x p lg..biase la..azimah...

pas p kapal tu p minum2 sat patu p cari asam pedas lak...kali ni salah satu asam pedas yg aku search ade bukak..fuhhh..lepas ngidam aku..hehehe...bahagianya rasa dpt makan asam pedas...gambar xdek lg wat masa sekarang sbb ina tu sgt la slow nak mengeluarkan segala gambar yg ade dalam hp dia..

ate...dah bateri kamera abis..kamera hp pon jadik la..tu yg gambar x semengah ni..

layannn....




adik aku ni mmg mental skit..haha


konon nye aku baca la sgt kan..poyo ok..berlakon je tuh










sekian...

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers