20 Jun 2010

durian tangkak

ok..rajin arini..sambung cerita semalam lah

before tu nak ucapkan selamat hari bapa kepada bapa2 dia luar sana..kepada abah ku..juga kepada suami ku tersayang..

ok..sambung balik...lepas g makan kat mee bandung central tu kami cari durian tangkak..oh..feveret ku durian..hubby kata..katanya la..durian tangkak ni org cakap sedap plus durian tangkak ni yg byk eksport ke pasaran singapore...

jadi sebelom nak p kenuri kat nilai kami singgah kat tangkak dlu cari durian..siot kenyang..dah la kenuri kat muar patu mee bandung patu cari durian lak patu nak makan kenuri kat nilai lg...adoii..sengkakkk

tp mmg puas hati durian situ..mmg fresh..dia cakap baru amik dari dusun dia je..mmg sedap gile la..ade yg sekilo Rm5.. ade gak yg sekilo RM9..RM9 utk durian 101..aku beli sebijik je utk 101..yg kecik2 sekilo RM5 aku beli 4 biji..semua sedap..masa tgh beli aku bedal sibiji durian..kat situ gak aku bedal..perghhh...mengancam...patu aku jalan depan skit tgk ade org jual RM1 sekilo gila murahhhhh..tp aku x tgk la durian yg macam mana sekilo singgit tu..hehehe..yg ni pon aku rasa dah puas hati....


tgk..muka happy dpt durian..hahaha

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers