24 Dec 2011

downy yang sedapp sangat bau dia



aku rasa macam nak calit downy ni letak kat hidung..boleh tak..hehe..sebab wangiii sangat..both pun wangi..tapi suka lagi yang kale merah..tapi aku suka botol ungu so aku beli botol ungu bila dah abis aku refill dengan botol yang merah. :P

..tapi baru2 ni tgk iklan kat tv ade kale pink pulak...isk isk isk

bau dia lagi kuat kalau buh kat baju cotton atau baju yang nipis sikit..kalau tshirt tebal2 macam tshirt hubby..kureng sikit bau dia...

kbai

2 comments:

Syah Shah said...

aku suka petals aromatherapy yang kaler pepel... seminggu tak hilang bau dia... wangi sangat...

Pada aku la, wangi lagi daripada downy.. :D

eimma's said...

nak try jugak la weh..hehe

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers