27 Dec 2011

kembali ke tempat asal

aku ni lahir dekat port dickson..tapi asal orang perak..saja nak bgtau..hehe

semalam trip kitorang pegi PD and jalan jalan melaka..AGAIN...berjalan2 melaka untuk kali kedua adalah tak menarik sebab dah pegi..walaubagaimana pun aku cuma ulang balik naik river cruise je..lain2 aku serah kat ina sebab aku dah nak cau..hehe..tapi pegi PD seronok jugak...sampai sakit badan sebab naik boat laju tu..tapi bukan banana tu..yg naik 3 orang tu..taktau nama apa..melantun2 badan duk dalam tuh..jadiknya esok pagi sakit tengkok, sakit tangan.. :(

pic banyak jugak la amik..almaklum la..baby baru kan..mihaha...tapi pakmi cakap pic aku seme tak cantik...huhu

rilek ar bro..belom sebulan lg dapat slr..budget pic aku macam 3tahun pakai..hehe



1 comment:

Syah Shah said...

aku tak buat ape pun lagi dengan baby baru aku... tapi adik aku dah mintak baby yang lama dari aku... chis betul... haha~ :P

takpe, pelan-pelan... aku kompom ko bleh punya... :D

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers