30 Dec 2011

new blog interface

ini yang lama


ini pulak yang baru


blog satu lagi tu aku dah fadam kan..kehkeh..tapi ai dah lama tak apdet sebab nan ado apae2 nak di apdet kan..mungkin bila dah mula balik mungkin aku akan menulis semula la

sebenarnya aku dah try lebih kurang sebulan lepas kot..masa tu dah nampak dia promo kat atas tu suh try kan..aku pun try la..lepas dah try tu aku rasa macam tak bape best la..macam dulu FB baru tukar kan..cam tu ler jugak..rasa macam tak best..baru2 ni cikinto ade citer dia try guna interface yang baru..tak ngomen pape pun...ni baru la aku explore..

yang best nyer interface baru ni

untuk bab upload gambar memang mudah sebab kalau dulu kena select satu2 ni ko boleh buat sekali harung..lepas dah upload boleh adjust lagi besor mana nak buh gambar tu..klik je kat gambar tu then kat bawah dia ade tulis medium, large xlarge..

kotak untuk tulis2 ni pun dah besor..senang nak tengok..takpayah scroll ataih bawah banyak2 kali

tapi yang aku tak best..aku agak silau dengan kale putih seme ni.

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers