7 Feb 2011

air terjun kanching, rawang

pada hari jumaat lepas yang mulia tu..pagi-pagi macam biasa hubby sekarang ni dia ade hobby baru bawak beskal...beskal yang sepatutnya aku bawak gi keje tu la dia balun..

semasa dia pegi mengexercise untuk menbuang lemak2 terkumpul sekian lama tuh...aku kat umah mensearch air terjun yang terdekat..search punya search terjumpa air terjun kanching kat rawang...aku pon memula kan sesi goda menggoda...akhirnya hubby nak bawak..then dia suruh ajak mak aku ngan adik aku ngan kakak2 aku sekali ngan anak buah aku...katanya lagi ramai lagi meriah bak kate omputih the more the merrier lah kan...nak jugak...

sampai saje sana aku rasa macam aku pelancong di negara sendiri kerana ramai bebenor pendatang asing..seperti..indon..vietnam dan sebagainya...(aku agak2 je derang dari mana)...

tapi aku tak mandi di bahagian bawah..aku pegi naik atas sikit mandi..geli dowh...sebab kat tempat kami duduk tu..atas kami ramaiiiiiiiiiii sangat orang...ni lah kekurangan mandi air terjun...








motifff??...hubby yg amik..




2 comments:

Syah Shah said...

air terjun kanching, rawang? cam penah ku dengar... rasanya empat-lima tawon dulu aku penah pegi kot, masa akak aku masih keje kat Rawang... Aku pon tak kawen lagi masa tu... Hihihihihih :P :P

eimma said...

ramai sangat orang la syah...ramai org hin...err...paham x..kihkih

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers