2 Feb 2011

Bila Nor Azimah duduk Rumah

kalau kerja makan nasi sekali je
kadang-kadang tu aku tak makan pon (jimat...) :p

ni dah tak kerja..
aku bantai 2 kali makan nasi..
bertambah ok
asal lapar je aku makan
asal lapar je aku bukak peti ais
asal lepas makan nasi je aku cari coklat!
huhuhu..

bil letrik melambung la lepas ni
duk asyik bukak peti je

ingat kan nak bagi kurang 7 kilo
nampak nye aku akan bertambah lagi 7 kilo
harus jangan lama-lama duduk rumah kalau gini
risau aku jadi belon!

Help!!!!!!

5 comments:

Syah Shah said...

kalu keje ko tau dapur & peti ais adelah jauh...

kat umah ko tau dapur dan peti ais adelah beberapa langkah aje...


eksesais lebih-lebih sikit ma, eksesaiss... kih kih kih kih :P :P

eimma said...

huhu...eksesais gak ni..kemas2 umah..cewahh

C-I-K-I-N-T-O said...

dah lulus ke duk umah? wah syiok nihhh

eimma said...

dah lulus dahh..pakmi kata ok sajok..tapi umah kena bersih ah..huhuhu

kasihibu said...

bestnya duk rumah, jaga rumah.
akak ni tunggu 21thn lagi baru boleh duk rumah :(

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers