10 Feb 2011

Kampung Grill

update lagi yea...semalam kemain lagi cakap kat pesbuk nak mkan mee bandung..tapi semalam tak pi makan pong.. :)

Dah la jarang-jarang nak makan luar..jadi pilihan bila nak makan luar tu kan..banyakkkk sangat..beribu-ribu lemon...western pon nak makan, subway pon nak, mee bandung pon nak..tapi akhirnya pegi western kat kuang..dekat jugak la dengan rumah..cepat jugak sampai rumah bila dah kekenyangan..hehe

kedai dia kecik aje..separuh dari kedai biasa..sebelah lagi adelah kedai dobi..tokey kedai makan ni ade jual barang-barang secondhand seperti stroller, car seat dan memacam lagi untuk bebudak..ni website dia

http://saudagar-kampong.blogspot.com/

rasa dia biasa2 saje..lamb chop dia agak banyak la jugak dia buh..macam aku makan fish n chips..biase je lar..seketul fish fillet dari pacific west tuh..aku pon boleh buat dowhhh..tau sangat la fish fillet dari pacific west tu sebab selalu beli brand hat tu...hubby tengok aku makan tak berapa best jadi dia offer lamb chop dia....baru la best nak makan..




tu je la..

bye!!~~

6 comments:

Syah Shah said...

sempoi jaa.. daun salad sekeping, tomato sekeping... peehhhh... mana coleslaw? mana salad?

hahahahah aku plak yang meroyan... kih kih kih :P :P

Butik Noraz said...

haha..tu ah..biasa2 sajok..nyosal aku tak cari mee bandung

Syah Shah said...

tapi aku teruja tengok lamb chop dia yang berkapasiti banyaakkkk~~~

Kikikikik :P :P

Butik Noraz said...

sebelah dia bkn kedai dobi tp kedai HPA. sekian..

eimma said...

harapa maklum yg last sekali bukan aku tulih..

eimma said...

yaka ...ima duk tingat macam kedai dobi..rupanya kedai dobi tu sebelah tempat ima print assignment daaaa..haha

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers