9 Dec 2010

1st presentation

saje lah kan nak tnjuk gambar dalam class...actually dalam satu class xramai pon...ade lah dalam 13org..sikit jer kan..agaknya orang lebih berminat nak amik bidang HR/management...aku teringin jugak nak amik course yang tu..sebab aku berkeja pon dalam bidang tu..tapi xjadi sebab nak belajar benda baru (baru bagi aku)..sebab tu amik bidang IT..lagi satu sebab amik IT sebab nak belajar buat website sendiri..so nanti boleh buat website untuk butik noraz..hehehe..xsabar.. tapi kenapakah module nak belajar website tu last sekali..hekhek...

gambar bawah ni masa 1st presentation..cewahhh...excited sikit2 :P...dah lama dah sambung belajar..akhirnya termakbul jugak...semua atas sokongan hubby....nak skip satu class pon xbg...haihhh...


cewah2.. :p



ni ade lah rakan2 aku..skit je kan..hehe


ok..meh nak cerita kat mana aku amik course aku ni....sebenarnya kawan opis yang suruh amik kat sini sebab dia kata sekejap...dalam 13bulan utk amik diploma...actually dia pon amik kat situ..

aku ade search sebelom ni utk amik degree kat mana2 IPTA..tapi semua nye lebih dari 4tahun..tepu okeh! aku dah la jenis bukan nya rajin sgt nak belajar2 ni..tambah2 4 tahun..huhuhu...aku rasa aku excited sampai tahun kedua je..tahun ketiga ke empat nnt ntah kemana la semua nya...baik xpayah...so lepas bincang ngan hubby..buat keputusan utk amik kat situ je...

kat situ..pengambilan utk pelajar2 baru setahun dalam 3 kali kalau xsilap..so jangan risau kalau terlepas..mesti ade lagi pastu...kos utk setiap course tu korang boleh refer kat web tu dah cara2 pembayaran pon boleh refer kat situ..dia boleh bayar monthly tau..so xde la rasa teruk sangat nak kuar kan duit segedebuk gitu...dan lagi satu kita boleh kuar kan duit EPF..macam aku EPF aku xbyk..so xcukup utk tampung kesemua kos..so dpt cover skit je..skit lagi bayar sendiri monthly...tp ok la..xde rasa beban sgt..

eh...tambah lg sikit...class pada hari ahad je..dari pukul 9am hingga 6pm..rehat 1pm ke 2 pm..ok cukup...

tu je la cerita


8 comments:

MummyGurl said...

gabatte ne ima!

Mama Zara said...

gud luck ima :)

skang ni ima buat full time ke part time?

eimma said...

tq kak ijan :))

eimma said...

tq wani :))

part time je..class setiap hari ahad

sya said...

chaiyok3 ima

eimma said...

tq kak syida

Syah Shah said...

aku kagum dengan orang yang rajin amek kelas part time ni... sebab bukannya senang nak korbankan hari cuti tu... hohohohoh :D :D

good luck Eimma. :D :D

eimma said...

ala...mode kembang pungkoq..hahaha

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers