14 Dec 2010

kerja baru

sebenarnya semalam kan aku duk search kerja kat saujana utama..xtau la macam mana boleh terpikir nak cari kat situ…selama ni mmg duk plan nak cari kerja lain pon sebab ina pon nnt nak pindah melaka..so aku xde sape nak tumpang p keja nnt..

aku pon mula kan la pencariaan kat google..patu aku ternampak satu iklan kat web majalah.com klu x silap..ade satu company perunding kejuruteraan kat saujana utama nak cari kerani..aku tengok iklan tu dia masukkan bulan 10..tp aku try jugak..mana tau rezeki aku…aku pon start la email dia tanya kekosongan kerja..dan dia reply email aku kata ade and suruh aku email resume aku..semalam jugak aku email kat dia..masa aku mintak kerja tu aku tau dah yang gaji derang tawarkan tu mmg skit..tapi aku fikir xpe lah..yang penting dekat ngan rumah..aku dah sep duit minyak tol dan makan..dan yang paling penting aku xperlu kuar kerja seawal 7 pagi..balik keje pon awal kul 5…

tempat kerja tu mmg dekat gila ngan umah aku..bayang kan la aku naik basikal pon boleh klu nak p keje..jalan kaki xlarat la kan…hehehe….

yang paling menarik sekali tentang kerja baru aku ni ialah aku xpayah p interview…haha..email resume semalam patu pagi td kata permohonan diluluskan..ohhh….syorgaaaaa..td aku call dia tanya sikit2..patu dia suh datang tengok ofis dlu camne…takot x sesuai ke sbb aku tanya keadaan ofis camne..dia kata dia nak besar kan ofis dia sebab tu dia nak pakai orang…aku pon igt petang ni pi tengok ngan ina…orang yg offer keje kat aku tu xde kat saujana utama..dia dekat branch shah alam…so balik nnt jumpa kawan dia…aku harap xde la masalah2 yang tidak di ingini..risau jugak kan..dalam dunia ni macam2 boleh jadi..semoga Allah lindungi aku…aminnn…

daaaa~~~~

5 comments:

KTS said...

dpt kubygkan ko kayuh basikal pki baju kurung

.
.

pastu tersangkut kain kat dalam rantia..

hihihi :P



elok2 pilih kerja. :D

eimma said...

wehh...aku penahhhh....masa tu aku nak ponteng sekolah...fuhhh....hazabbbb

Mama Zara said...

gud luck ima :)

Izza - Jiejah said...

gud luck ..dekat sgt kat rumah yer?
leh la bgn lambat hahahaa

kalau ada kosong lagik post account roger² akak yer ..hahahaha

eimma said...

tq diana. ;)

kak iza : no problemo..tq :)

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers