8 Dec 2010

paisley

sebenarnya aku tgh cuti..actually amik EL..tu yg rajin tersangat la update blog..hehehe..

cantik x blog template aku sekarang..2 hari aku cari yg berjenis skit..tp ini je yg boleh di maafkan..sebenarnya aku mencari corak paisley..sebab aku sukaaaaaaa sgt2 corak paisley ni..ade satu template corak paisley aku jumpa..tp xcantik...



pastu masa cari2 template yg lain aku berkenan yg bwah ni plak..tetiba sekali ade anjing daaa..kose tau...terpaksa la cancel..


cerita pasal corak paisley ni aku berkenan dengan satu kain pasang ni..shanteekkkk sangat..mmg plan nak beli dah..tp bila tunjuk kt hubby dia kata x cantik..so xjadik la aku amik..tp setiap kali aku ziarah kedai dia mesti aku tgk kain tu..huwaaaaa....

ni la kain yg shantek itu..huhu


kat kedai dia byk corak2 paisley yg mmg cantik2 belaka...hanya mampu jamu mata sahaja..huhuhu...kalau nak tgk boleh view sini


ni pon cantik kan..huhuhu


2 comments:

Syah Shah said...

aku tak minat corak paisley... ntah, mungkin sebab bagi aku crowded sangat kot.. mudah finings... heheheheh :P :P

err... pakmi kata cantik, sebab tu tak beli? eh? apakah?

eimma said...

ala...silap la pulak..hahha...dia kata x cantik...hahaha

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers