21 Dec 2010

cerita pasal kemek dan calar

isk..tetiba aku ni kan..rajin sangat menulis..pasai pa xtau..

cerita pasal kemek dan calar tu…petang ahad aku pi class bawak keta hubby la..aku mana la ada keta..isk isk..sepatutnya hubby hantar aku pi class sebab dia nak guna kereta tengahari..tapi di sebab kan semalam dia x boleh tido sampai la ke pagi dan beberapa kali di duk kacau aku tidoq..akhirnya aku kena pi sendiri jugak coz dah pagi tu baru la mata dia boleh nak lelap..isk isk..

so time rehat aku tu aku pi la balik umah amik dia…nak dijadikan kisah masa dekat simpang yang berdekatan ngan umah aku tu aku duk syok tgk tepi aku x perasan yang ade kereta depan aku ni x lepas keluar simpang lagi..aku ingat dia dah lepas dah..lagi pun kepala otak duk pikir menda lain…akhirnya..bummmmmm…kena keta orang..nasib baik x teruk sgt..cuma bumber belakang kereta dia tu jatuh sikit…and lampu pecah sikit…part aku plak kemek sikit kat depan tu skit dan ade la calar2..

nak buat camne..benda dah jadi kan..lepas ni berhati2 je la..hubby cakap camne nak pi naik motor pi keja..klu la naik motor langgar keta orang jatuh bergolek laa …ni duk dalam keta kira okla lagi..

dia kata kemek xpe..repair je la..nnt dia bagi bill la kat aku..cissss…

7 comments:

Syah Shah said...

membahya okeh driving tak pokus... sebbek tak jadik mende... membahya nih kalo jenjalan ko driving nih... bek aku duk dendiam kat umah... mueheheheheheh :P :P

eimma said...

tu la..duk sebok sgt kat rg last sekali aku yg kena..hahaha

KTS said...

aku pun nak bg bill kat ko boleh??

bil api, bil air, bil tepon..

terima kasih

:P

KTS said...

masa memandu kena fokus!


pesan cikgu memandu :P

eimma said...

sila bg kat laki aku...hahaha...

ye la..kurang kefokusan aku neh

kasihibu said...

nasib tak ada apa apa..

bil tu kira claim balik ye? ;p

eimma said...

hehe..xdapek yo..sendiri bayar la nampak nye..hehehe

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers