17 Dec 2010

kesimpulan cerita

ima&hubby

saya budak baru belajar..kalau salah tolong tunjuk kan..

pestime camtum2 gambar guna photoscape…best rupanya kerja camtum2 gambar ni..huhu..tp gambar kat atas tu saje try jerk dlu..banyak gambar kat PC umah..kena balik amik kat umah..later2 baru buat bg cantik2…tujuan nak camtum2 gambo2 ni sebab nak buat wallpaper netbook…

meh nak cerita pasal keje plak..

aku dah buat surat resign dari ari selasa lg..sampai baru arini aku dapat jumpa bos aku..gile lama dia x masuk opis kan..eh..dia ade masuk opis sekejap satu hari tu..tp bila aku balik lunch dia dah xde..igt lepas lunch la nak bagi..

so tadi aku dah bagi kat dia..dia tnya kenapa nak berenti..aku cakap la nak keje dekat ngan umah..dia kata klu camtu xpe la..dia ingat kan aku ade masalah ke kat sini sebab nak berenti..sebab dlu2 masa aku baru keja sini aku nak berenti sebab aku xsuka HR sini..tp dia x bagi berenti….dia suruh wat xtau je ngan depa…so aku pon x jadi la berenti..

tp kali ni ade reason yg dia x boleh nak tolak..so xdpt la dia halang aku (sorry ayat berlagak skit..kehkeh) cam la org nak aku sgt kan.hehe…

tapi dia kata dia nak bincang dlu ngan bos aku yg lagi sorang..emm..ok lah..dupdap dupdap gak masa bg…aihhh..xtau la betul ke x tindakan aku nak berenti keje patu p tempat yg gaji lg skit..tp xpe la..berserah je..rezeki di tangan tuhan..kita cuma perlu berusaha utk mendapatkannya…caiyok2

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers