18 Dec 2010

selangor-pahang-terengganu-kelantan-kedah-selangor

entry ini panjang..seperti panjangnya tajuk di atas..tapi xde kene mengena pon..

sementara aku ni tgh bosan dan keseorangan kan..meh la aku cerita apa yg xpatut dicerita pon kat orang..baca buku malas..jadi layan blog la kan...Winking smile

aku ni suka bercakap sebenarnya..tapi nak bercakap ngan komputer macam bodoh sangat bunyinya..so sebab tu la aku menulis..tapi aku xpandai menulis pon..aku xsuka BM lah dulu..karangan aku cam hape..patu suruh buat 4 helai muka surat karangan..lagi masak..tips aku nak bagi dapat 4 helai dengan cepat nya,..buat la huruf besar2…hikhik..

tapi bila aku nak bercerita tu aku akan pikir dulu..macam patut ke xpatut aku buat entry tu..bukan ape..sebab kadang risau bila aku duk sonok2 bercerita..orang kat belakang mengata..aku bukan ape..kesian derang dapat dosa aku dapat pahala..hikhik!..

aku suka dpt kawan baru kat blog ni..tapi kawan yang setakat cakap hai patu senyap aku agak kureng la skit..sebab aku rasa hai derang tu bersebab untuk aku singgah blog derang, promot dan follow blog derang..itu je..ataupon nak cari readers untuk blog dia ataupon nak dpt traffic yg tinggi..oh…’hai’ awak bukan nak berkawan..tapi hai bersebab..sorry ye..saya x dapat nak ikut cara tu Smile

bukan la aku nak berlagak ke ape..aku x mengharap orang mengikuti aku..tapi pada yang sudi..terima kasih banyak2…cuma aku jenis yang macam tu je..sorry ye

kebanyakan kawan blog aku sekarang ni memang aku dah kenal sejak tahun 2008 lagi...aku memang kurang dapat kawan blogger baru sebab aku jarang nak blog hopping ke blog blog orang lain yang aku x kenal..ohhh…bukan aktiviti aku lagi sekarang macam tu..itu semua aktiviti dulu..masa aku aktif berblogging…hehhehe…rajin menyinggah baca blog orang lain

sekarang ni kalau ade blogger2 lain yang rekemen kata blog orang gini2 best baru la aku teliti 2 3 hari then aku akan follow..klu rasa cama asyik2 entrry giveaway..kenot go kawe…hehe..

tapi kalau aku tahu ade kawan2 aku, kawan2 sekolah or sedara aku ade blog..memang aku follow abis..ye lah..sebab kita kenal dia kan…mesti nak baca kisah dia..

p/s sebenarnya entry aku ni mmg aku nak cerita pasal selangor-pahang-terengganu-kelantan-kedah-selangor tapi aku pon x paham..macam mana dia bleh melencong sampai ke cerita lain..aku pon kompius ni..tapi xpe..entry yang sepatut nya akan menyusul beberapa hari lg..sekian…

2 comments:

Syah Shah said...

penat aku baca sampai abis tak jugak cerita pasal trip tu... hahahahah :P :P


samalaa... prinsip kita lebey kurang.. tapi aku suka jadi silent reader lagi kalu baca blog orang cam aku tak kenal, tapi isi blog dia bess... heheheheh :D :D

eimma said...

betul...aku pon suka jadi silent reader lg...xmengharap blog yg aku suka baca tu baca blog aku balik..hohohoho

hahaha...tajuk tu aku akan cerita beberapa hari lg

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers