30 Dec 2010

Padang besaq

kali ni punya entry xdak gambaq no..sorry..aku pon pelik kenapa xdak gambaq..padahal hubby kalau bab tangkap gambaq dia bukan main lagi..cuma kalau aku nak tangkap gambaq dia ja dia xsuka..

so kak diha..kalau kak diha baca la kan..ampun dan maaf di pinta..bukan ima xmau p photoshoot tu (cewahhhh photoshoot wehhhh) tapi ima takut nak tanya hubby…duk rasa dia xmau..memang tau dah la dia xmau..tu pasai malas nak tanya sebab malas nak cari pasai..hehehe..klu tangkap gambaq ngan kak diha ja boleh dak..heheheEmbarrassed smile

ok..back to da story…perancangan aku nak pi kelantan terengganu xjadi..jadi hubby ajak pi perlis..destinasi kami..opkos padaq besaq…ekceli banyak lagi tempat menarik kat padang besaq tu..cuma timing xbetoi…macam gua kelam tu..depa tgh repair train nak masuk dalam gua tu..so kami xleh nak pi..lain2 tu boleh la pi..saja malas nak pi..hehe..yoyo je timing x betul..emm..lain2 tempat tu macam wang kelian, empangan timah tasoh…tu je la..dah nama pon perlis kecik..xkan nak aku senarai 10 tmpat yg menarik kan..x gitu?

sebelom sampai padang besaq saja pi pusing kuala kedah n kangaq..aku pi padang besaq tu x ikut hiway..ikut jalan lama..tapi jalan elok la..x teruk..so igt lepas2 ni bleh ajak hubby lagi..ya la..xyah bayaq tol..cuma bayaq det myk ja la…jimat kan….I like..

balik kampung kali ni aku angkut sekali mak aku..saja ajak dia sebab tau dia suka la pi tempat2 cam padang besar tu…2 malam mak aku tido umah besen dia…

kat sana aku xde la memborong ape sangat..tapi kat sana baju murah2 jugak aku tgk..paling best sekali tengok macam2 makanan ade..aku geram tengok kacang cerdik depa..isk..kalau boleh nak borong berkilo2..tapi mahal sgt..sekilo RM34 camtu..tapi mmg sedap ah wa cakap lu..aku susah sgt la nak dapat makan kacang cerdik tu sebab xbeli pon..peket kecik je dah RM10…rasa cam rugik je..banyak menda lain lagi aku boleh buat makan…ekeke

lain2 aku amik periuk kukus la..sebab aku memang nak pon menda alah tu..xsabo nih nak buat pau..tapi bila tahun aku nak buat tu xtau la..benda tu dah ade seminggu kat umah..plastik pon x bukak lagi..nampak sgt aku x masak ape…gila pemalas nak masak sekrang nih..nape ntah..nak kata letih xdek pon..mana ade buat keje..saje aku mmg malas kot kan..ekekeke

tu je la cerita ceriti arini

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers