22 Dec 2010

kisah pasal kerja lagi

alkisah pasal keje lagi…gile bosan story aku lately…tapi xpe la..aku suka nak menulis sekrang ni..layannnnnnn…..

xcita lagi kan hubby bg ape adiah sebeday..tp macam orang nak tau sgt kan…hehehe..ok la..nak bgtau jugakk..dia bagi aku cd maher zain utk aku layannnnn di hari lahir ku..mekasih bang..muah muah…tapi masa dia bg sekali terjatuh daaaaa cd tu..sebaik x pecah..tapi dia tgk ngan muka ala2 dah kenal dah bini dia camne...hahahaha…kesiannnnnn sgt..ok..tutup cerita pasal tu..hehe

nak cerita pasal kes aku di interview semalam..mula2 x yah interview kan..tapi dah bos sorang lg tu nak jumpa..aku pon ok je la..xde la interview sgt2..just tnya itu ini sikit2..interview kat kedai makan lak tu..memula dia tanya aku sikit2 patu dia tnya suami aku lak..tanya pasal suami keje ape umo bape study kat mana..pulakkkk….then dia dah tau semua pasal hubby dia ajak suh hubby aku jumpa dia bebila sebab dia nak bukak kilang kat china..hahaha..kelako lak rasa…pastu aku cakap dia ade kat sini..patu aku cakap kat dia..aku tipon hubby aku suh dia datang sini..so hubby aku pon datang la duk sekali…

sekarang ni dia nak interview aku ke dia nak interview laki aku…kompius aku…hhee..so hubby aku pon borak2 la ngan dia cerita itu ini…dia siap mintak resume kat hubby aku..huhuhu…kes naya betoi..laki bini interview sekali..hehe…rasa macam pelik je semalam…xpenah2 jadi macam tu…tapi bos tu nampak ok la..Alhamdulillah…harap2 aku xde masalah ape2 kat tempat keje baru nnt..semoga Allah permudah kan segalanya

da…!!!

4 comments:

MummyGurl said...

hahaha sempoi

KTS said...

hoh??


ngan encik somi sekali kena interview??

klh tok kadi


hihihi

eimma said...

kak ijan..tu la..gila sempoi pnya interview..hehehe

KTS..tok kadi pon x interview sekali camni..muahahaha

C-I-K-I-N-T-O said...

tanya bos ang, takmo interview aku ka :p

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers