8 Dec 2010

subway

entry aku ni aku nak cerita pasal subway ja..

sejak 2 3 4 menjak ni..kegilaan aku sekarang ade lah makan subway dan dan...bihun tomyam...tambah2 aku ade kupon buy 1 free 1 beli subway ni..lagiii la menggila..rasa sedap gila..dulu aku xsuka subway ni sebab rasa cam xdak rasa apa..maybe dulu ala2 xreti nak makan benda alah ni..tu yg rasa xsedap kot...aku paling suka meatball..tapi sebenarnya semua sedap...gambar bawah ade lah subway aku makan senin lepas..now ni tetiap bulan mesti nak makan subway



gambar dia atas aku amik subway melt, tu yg terkeluar2 tu adelah daging..hehe


ni lah kupon yg aku maksudkan tu...aku amik kat the star n the sun..sekarng xde dah :p..pinjam gambar ye tuan punya gambar..


price utk subway ni aku rasa agak mahal la juga harga dia dari RM10.60 - RM12.50 utk seketul je..xsekali ngan air lak tu..tp sandwich dia besar...puas makan..tapi aku klu nak makan yg murah aku beli sub of the day..so dapat beli ngan RM7.50...janji aku dpt makan...




tu je la cerita subway aku..hehe


4 comments:

Syah Shah said...

aku last makan subway adalah dekat sepuluh tawon dulu kot... pastu dah malas nak pegi, padehal dekat je kat summit tu haa... kikikikikik :P :P

eimma said...

haha..gile lama..g la makan pulak..

hapPY zuRa~~ said...

nyum2!!~~ my favvy snack.. dlu keje dkt mont kiara, b4 naik lift msti lalu subway.. bau dia, mak oii.. menggoda betul!!~~ cookies dia pun sedap sgt2..

zura ney, kalau psl mkn, no 1.. hehe.. ;)

eimma said...

hehehe...best2..ade geng suka sebab sengah org xsuka subway ni

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers