19 Dec 2010

konon2nya nak pi berjalan la kan..tapi….

belom lagi berjalan...rancang je dulu..kang korang baca ingat aku dah pi jelajah pantai timur dah kan…

ni baru nak cerita je.. Smile with tongue out

InsyaAllah, kalau takde aral melintang pukang aku plan ngan hubby nak jengjalan di pantai timur..sepanjang hidup aku lah kan…tak pernah ku jejaki kelantan dan terengganu tu..teringin sangat nak pegi ni..

kebetulan baru2 ni kawan hubby kawin dekat pahang..plan pada asalnya nak pegi cherating je lepas p kenuri tu tapi ntah macam mana terbuka pintu hati suami ku itu seluas-luas nya ajak pegi kelantan n terengganu patu balik kg terus..berbunga2 hati bila dengar camtu…

bukan senang alahai suamiku tu nak ajak pi jengjalan..selalunya kalau nak pegi cuti mana2 aku akan request then baru dia luluskan (part ni selalu xjadi la)..tak pon aku dah book tiket flight ke baru aku bgtau..then nak xnak dia kena pi jugak la sebab aku dah bayar tiket (ni kes aku pi sabah)..penah satu kali aku dah book tiket g sarawak..bila tiba masa hubby xnak pegi sebab dia ade keje..sedih rasa…pastu seboleh2nya aku ajak ina pi..tiket yang aku book untuk hubby xdapat tukar ke nama ina so aku try book tiket lain..tp bila tgk harga tiket hampir Rm400..pengsannnnn…..so burn camtu la tiket aku tu..sayang sgt rasa..kot x aku dah merasa p sarawak dah..tapi xpe la…xde rezeki time tu nak pi…dan bagus jugak..duit pon x abis..

balik kepada cerita asal…plan nya nak pi pahang dulu untuk tunaikan nak pi kenuri..lepas balik dari kenuri terus menghala ke cherating..tido untuk satu malam kat sana..keesokan nya kitorang akan gerak ke terengganu untuk jalan2 cari makan dan berjumpa dengan kawan hubby..selesai part tu kami akan terus ke kelantan dan menginap kat kota baru..jalan2 dekat wakaf che yeh dan pasar siti khadijah pada keesokan harinya…dah puas berjalan kat kota bharu singgah rantau panjang sekejap…selepas tu baru la balik kg…

tapi cerita yang aku cerita kan tadi maybe xjadi di atas sebab2 yang x dapat di elak kan..hehehe..baru je hubby td cakap maybe x jadi..maybe cerita part balik kg je yang jadi..cerita kemain je tadi macam aku nak pi bersungguh..ape salahnya berangan dulu..

tapi xpe….xjadi sebab menda yg betul2 bersebab aku xdek hal je..jangan x jadi sebab saja2 xmo pi…baru la ade aral yang melintang pukang…hikhik

da….!!~~~

7 comments:

kasihibu said...

kesimpulanya jalan jalan lain kalilah sajok... ;p

kasihibu said...

kesimpulanya jalan jalan lain kalilah sajok... ;p

eimma said...

ekekek..tu la kak eja....

C-I-K-I-N-T-O said...

yesh, boleh kirim periuk..haha

eimma said...

haha..boleh2...

Syah Shah said...

memang buleh meroyan owh kalo dah plan baeeekkkk punya, sekali tak jadi... Hohohohoh :D :D

eimma said...

hahha..tu la...tp nak wat camne..sebab2 yg xdpt di elak..planing terpaksa ditangguh kan..hehe

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers